måndag 26 september 2011

Vallning

En dag på Stordal,Tjörn och Peter Nilsson
är bara något man inte får missa.Han
passar mig alldeles utmärkt.för han gör
mig lugn och hur dumma frågor kan
ställas utan att man känner sig dum.
Lite småsaker att friska upp hos Humlan
och hos mig.
När dagen var slut tog han Socker i
koppel och gick runt lite och plötsligt
släppte han kopplet och hon tog hand
om fåren och var det en tacka som stack
ut så motade hon in henne mot staketet.
Hon hade superkoll så liten hon är.Jag
var helt lyrisk när han lämnade över
henne.Nu skall jag naturligtvis inte
börja valla ,men det var kul att se.Min
kompis Ann filmade det hela så kanske
kommer den på youtube.



Ann med Gin



Karin och Peter




Angelika och Peter

1 kommentar:

Menageriet sa...

GRATTIS till en blivande vallchampion!
Så roligt att hon visar att hon kan, trots att hon är så ung. Hur gick det för Humlan?
Hoppas att det gick bra.
Ha det gott!