tisdag 13 september 2011

Allmänt

Nu har verkligen hösten gjort
sin debut för milda makter vad
det stormar och regnar.När jag
körde till Henån idag så låg
många åkrar under vatten.Konstigt
nog så var det inga träd som
blåst ner, men man är ju lite rädd
att få ett över bilen som min kompis
fick förra året.Rena turen att hon och
hunden klarade sig för bilen blev
totalförstörd.
Ikväll träning i gamla ridhuset
Buahallen vid klubben och det
är så roligt att träna Socker för
hon är så följsam.Har ni hört det
förut?Ja,jag börjar bli lite tjatig
men  hon är så fantastisk.Igår  gick
hon ett spår och hon lyfter inte
nosen från backen utan bara spårar.
I morgon träning igen`men då med
Humlan.Körde vallning igår med
henne och hon börjar ta till sig
mina komandon bättre.Roligt!!!
Milda antonius vad det vräker
ner just nu Bara hinkvis.Vår herre
är arg tror jag.Lite bilder från vall-
ningen.





Mot utfållan








Inga kommentarer: