onsdag 7 september 2011

Blandat

I söndags hade vi årets sista sommardag
villmånga påstå,men det håller jag inte
riktigt med om för det kan bli underbara
dagar i september.Min dotter och hennes
sambo+hund var här under helgen så det
var hundar högt och lågt,men så roligt
att de gick ihop utan groll. Måndag kväll
träning på Stenungsunds BK samt valp-
träff.Göran Pettersson hade med sin nio v
gamla  schäferhund (en liten nallebjörn
så söt).Socker kaxade upp sig efter några
minuter och skulle rida på den lille nallen,
men det gick inte.Tränade Humlan lite
men hon har rostat igen så jag får putsa upp
henne innan jag tävlar elit.
Igår var jag på valpkurs med  Socker för
att hon skall vänja sig vid andra hundar
eftersom det är lite dött här hemma på det.
Hon uppför sig förträffligt för sin ålder.
Kontakten är det inget fel påinte heller
förigheten.

Socker och Isa



Två som är slut efter leken.

Inga kommentarer: