torsdag 30 januari 2014

Blandat

Nu får det inte komma mer snö,det räcker
och blir över till nästa år.Visst är det underbart
vackert då snön ligger på grangrenarna men det
är jobbigt att pulsa i snön på skogsvägarna där
jag går för att ha mina hundar lösa så att de kan
springa av sig lite energi.Snart är det slut med
detta eftersom alla tre är på gång och skall löpa.
Största problemet med att ha tikar och särskilt
Humlan som provat på att paras.Hon har blivit
hanhundsgalen.
Igår va jag och vallade och nu tränar vi på fösningen
så att den skall bli optimal.Hemten har jag fått
till,så nu tag jag tag i att få Socker att förstå hur
det skall vara med att driva fåren rakt fram.Kämpa
är mottot det ger till sist resultat.
Ta bara mig själv och min träning på gym!För tre
år sedan kunde jag knappt gå då jag steg upp ur
sängen på morgonen ,men började på gym.och
kämpade de första mån. för att det inte skulle göra
så ont i knäna.Nu går jag två gånger per vecka och
har funnit mina maskiner jag arbetar med och det
gör underverk.

Min underbara trio.Socker,Ärtan och Humlan.
 
 
 
 




Inga kommentarer: