lördag 30 juni 2012

Allmänt


Har besök utav min äldsta
dotter med man och det
är så oerhört roligt när de
kommer.Slappning för hundarna
,medans matte avverkar Stenungsund
och inhandlar  ett par byxor på
rea och ett par linnen.Hemma avnjuter
vi lite lax och vin.Härligt att slappa.I morgon
blir det vallning med Socker igen.Min trädgård
börjar bli riktigt fin med alla rosor som kommer,
men i går blev jag riktigt arg.Hade varit på
morgonpromenad en halvtimma och då jag kommer
hem vädrade hundarna så jag förstod attt det var
något.Jajamensan ett råddjur befann sig i trädgården.
Gick runt och kollade vad den tagit och det var
inte så lite.Trettio knoppar ungefär från mina rosor.
Blir man inte glad?Nu har jag hängt upp fårull och
slängt ut crysan så får vi se hur länge de håller sig
borta.



Chevi Chase en mycket tålig och vacker ros.


Vit pion som luktar liljekonvalj.

Inga kommentarer: