lördag 9 juli 2011

Valpar& allmänt

Har inte haft lust att skriva på några dagar
eftersom det varit lite mycket omkring
mig.I torsdags hade vi liten valpträff
hemma hos Jessika ,som har Keep och
det var hur trevligt som helst.Vilka mer
som var med?Jo, Bullen Whisky.Ursäkta
Catarina men jag kan inte låta bli,sedan
var det Socker och jag plus en del andra
hundägare.Det var jätteroligt att träffa
de andra valparna.Vi blev bjudna på
jordgubbspaj som var utsökt ,men dessvärre
blev vi bjudna på knottsvärmar också.Nästa gång
jag besöker Jessika skall jag ha knottnät.
Tack Jessika för en underbar kväll även om
det inte blev så mycket vallning.


Jessika och valparna + Humlan som måste vara med och hålla ordning






 
Underbara valpar eller hur?Dom hade så roligt den stunden vi var där.



Underbart vackra Nick.Tack Lisa för denna fina bild.

1 kommentar:

Menageriet sa...

Så kul Ni måste ha haft! Fina bilder på busfröna och det är klart att mamma måste tala om vilka regler som gäller. Dom är ju snart lika stora som henne.
Jättefin bild på Nick!
Duktigt av Dig att lägga in så många bilder på en gång! Kul! =D
Ha en fin helg!